财新传媒 财新传媒

阅读:0
听报道

演唱:Kari Jobe

 http://t.cn/zlHkebF

 

 

So faithful,

何等信实

so constant

何等忠诚

So loving and so true, so powerful in all you do

何等情深,何等真切,何等大能的作为

 

 

You fill me, You see me

你充满我,你了解我
       You know my every move

你知道我的一切
       You love for me to sing to you

 

你喜悦我为你歌颂
       I know that you are for me

我知道你看顾保守我
       I know that you are for me

我知道你看顾保守我
      I know that you will never

我知道你绝不会
      forsake me in my weakness

在我软弱之时离弃我
      I know that you have come now

我亦知道此刻你已来临
      Even if to write upon my heart

透过印刻于我心中的话语
     To remind me who you are

提醒我你是我的神

 

 

So patient, so gracious

何等忍耐,何等亲切
      So merciful and true, so wonderful in all you do

何等恩慈和真实,你的作为何等奇妙


 

You fill me, You see me

你充满我,你了解我
      You know my every move

你知道我的一切
     You love for me to sing to you
    

你喜悦我为你歌颂
       I know that you are for me

我知道你看顾保守我
      I know that you are for me

我知道你看顾保守我
      I know that you will never

我知道你绝不会
      forsake me in my weakness

在我软弱之时离弃我
      I know that you have come now

我亦知道此刻你已来临
     Even if to write upon my heart

透过印刻于我心中的话语
      To remind me who you are

提醒我你是我的神


 

 

话题:



0

推荐

谭娟

谭娟

142篇文章 6年前更新

毕业于中国传媒大学,15年出版传媒工作经历,曾任职财新网和以诺出版编辑,编辑过《爱的五种语言》《《佩顿的理想宠物》《加尔文与商业》等情感、教育和学术类书籍。曾经的科幻爱好者,现在的真理追寻者。 联系电话:13408506961 微信:tanjuanEnoch

文章